A Google tavaly tavasszal mutatta be az új típusú emaileket, amelyek a megszokott formától eltérően akár interaktivitásra is képesek, így a felhasználók az email elhagyása nélkül, közvetlenül is tudnak értékelni, visszajelzéseket adni, vagy akár termékek között keresni, szűrni. Ennek megfelelően a konverziós célok akár már az emailben megvalósulhatnak.
Már több levelező is támogatja (pl. gmail web és app verziói, mail.ru, outlook.com, stb), illetve több nagycég is elkezdte használni (booking.com, pinterest), így most én is elkészítettem az első ilyen típusú emailemet, amelyet ebben a videóban mutatok be:
Szia,
Kérlek szépen, a lent megadott e-mail címen vedd fel velem a kapcsolatot.
Szeretnélek megbízni dinamikus email üzenetek küldésének oktatására, ha van rá lehetőség IT rendszerrel együttműködő interfész fejlesztésére.
Köszönettel
T.A.
Írtam 🙂